TOP 5 Bases Para Pele Negra!
Beleza
TOP 5 Bases Para Pele Negra!
Lápis Colorido Tie-Dailus!
Maquiagem
Lápis Colorido Tie-Dailus!
Batom Líquido – Vizzela
Beleza
Batom Líquido – Vizzela
Lip Oil – RubyRose
Maquiagem
Lip Oil – RubyRose
Batom Power Bullet Matte – Huda
Beleza
Batom Power Bullet Matte – Huda
A SouSmile Funciona?!
Beleza
A SouSmile Funciona?!
PublicidadeComo economizar muito em San Francisco? City Pass!
Tv, Séries e LivrosO Livro Secreto dos Melhores – Meu primeiro livro!
Tv, Séries e Livros

2016: o ano da Disney!

em 19/11/2015 por Pedro Leite

filmes-disney-2016

Falar que as salas de cinemas em 2016 serão dominadas pelas animações/live-actions da Disney não é exagero! Temos filmes super promissores que serão lançados no ano que vem pela própria Disney e pela Pixar. Além de vários filmes originais, temos duas continuações de filmes que marcaram nossa infância/adolescência. Então, vamos conferir esses filmes e separar um cofrinho inteiro para o ano que vem?!

Ah, não vou falar detalhadamente sobre os filmes porque senão o post ficaria enorme, pois o intuito é apenas mostrá-los. Já sabemos o quão incríveis esses filmes serão, os trailers derão conta do recado! ;D

O Bom Dinossauro

Animação fofíssima, cuja estreia está marcada para o dia 7 de Janeiro de 2016, ou seja: ano novo feliz!

Procurando Dory

Essa é continuação que eu falei para vocês. Procurando Nemo foi um filme que marcou completamente minha infância e tenho certeza que irei reviver alguns momentos especiais assistindo Procurando Dory. Estreia no dia 17 de Junho de 2016.

Alice Através do Espelho

Continuação do maravilhoso filme que foi lançado em 2010, é o que estou mais ansioso para conferir! Acho tudo muito surreal e bonito! Dia 27 de Maio de 2016 nas telonas.

Mogli – O Menino Lobo

Não é bem uma continuação, mas é quase uma. HAHA. Na verdade, esse é uma versão daquela animação que a gente costumava ver quando crianças em live-action, mas o que é live-action? Live-action é um filme meio animação meio real. Tô ansioso para ver o que isso vai dar! Dia 15 de Abril nos cinemas.

Esses são os filmes da Disney que quero mais assistir no ano que vem. E você? Quais são os seus favoritos? Mande aqui nos comentários! :)

Gostou desse post?
Cadastre-se e receba todas as nossas dicas, artigos e tutoriais por email!
Conversa com a gente
  1. Avatar

    Wonderful post! We are linking to this particularly great content on our website.
    Keep up the good writing.

  2. Avatar
    28/09/2019 às 16:19

    What’s up, I want to subscribe for this web site to take most up-to-date updates, so where can i do it please assist.

  3. Avatar
    25/09/2019 às 17:24

    If you are going for best contents like myself, simply pay a visit this website
    everyday for the reason that it presents feature contents, thanks

  4. Avatar
    20/09/2019 às 17:41

    Here is a great Blog You might Discover Fascinating that we encourage you to visit.

  5. Avatar
    16/09/2019 às 04:44

    It’s an remarkable piece of writing in support of
    all the web visitors; they will take advantage from it I am sure.

  6. Avatar
    08/09/2019 às 04:07

    Quality articles is the main to attract the people to visit the site, that’s what
    this site is providing.

  7. Avatar
    07/09/2019 às 11:26

    This paragraph is in fact a pleasant one it assists new
    internet viewers, who are wishing for blogging.

  8. Avatar
    24/08/2019 às 02:37

    My brother recommended I might like this website.
    He was once totally right. This post truly made my
    day. You cann’t consider just how so much time I had spent for
    this information! Thank you!

  9. Avatar
    19/08/2019 às 02:35

    This text is worth everyone’s attention. How can I find out more?

  10. Avatar
    14/08/2019 às 03:20

    Hey There. I found your blog using msn. This
    is an extremely well written article. I’ll make sure to bookmark it and
    return to read more of your useful info. Thanks for the post.
    I will definitely return.

  11. Avatar
    30/07/2019 às 20:25

    Aw, this was a very good post. Finding the time and actual effort to produce a really good
    article… but what can I say… I hesitate a whole lot and
    don’t seem to get anything done.

  12. Avatar
    25/07/2019 às 06:17

    Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this article plus the
    rest of the site is extremely good.

  13. Avatar
    24/07/2019 às 03:37

    It’s really a nice and useful piece of info.
    I am satisfied that you shared this helpful information with us.
    Please stay us up to date like this. Thanks for sharing.

  14. Avatar
    10/06/2019 às 06:18

    Good article. I am facing a few of these issues as well..

  15. Avatar
    07/06/2019 às 22:35

    Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you, However I
    am encountering problems with your RSS. I don’t understand why I
    cannot subscribe to it. Is there anybody else getting identical RSS issues?

    Anyone that knows the answer can you kindly respond?

    Thanks!!

  16. Avatar
    06/06/2019 às 23:27

    Wonderful goods from you, man. I’ve understand your stuff previous to and you’re just extremely wonderful.
    I actually like what you have acquired here, certainly like what you’re saying and the way in which you say it.
    You make it entertaining and you still take care of to keep
    it smart. I can not wait to read far more from you. This is actually a tremendous web site.

  17. Avatar
    04/06/2019 às 21:35

    Hey there! I’ve been following your website for some time now and finally got the courage to go ahead and
    give you a shout out from Dallas Tx! Just wanted to mention keep up the
    excellent job!

  18. Avatar
    02/06/2019 às 21:28

    Great beat ! I wish to apprentice while you amend your website, how could
    i subscribe for a blog website? The account helped me a
    appropriate deal. I were tiny bit acquainted of this your broadcast offered bright transparent
    idea

  19. Avatar
    31/05/2019 às 06:09

    I loved as much as you’ll receive carried out right here.

    The sketch is tasteful, your authored subject matter stylish.
    nonetheless, you command get got an shakiness over that you wish be delivering the following.
    unwell unquestionably come more formerly again since exactly the same nearly a lot often inside case you shield this hike.

  20. Avatar
    Lorena
    19/11/2015 às 22:04

    Estou louca pra assistir o Bom Dinossauro <3

  21. Avatar
    19/11/2015 às 19:35

    Quero ver todos…beijo

  22. Avatar
    Franci Pacheco
    19/11/2015 às 12:57

    Quero muito assistir O Bom Dinossauro.

  23. Avatar
    Mayara
    19/11/2015 às 12:44

    faltou a Moana ?